درباره نویسنده

مطالب مشابه

20 Comments

  1. 1

    مسیح

    استاد خیلی عالی بود.استاد یک سوال دارم اینکه نوشتید به کارمندان خودت بگو دربست در خدمت مشتری باشن یعنی از کنار مشتری تکون نخورن؟؟؟؟

    پاسخ
    1. 1.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود مسیح عزیز.ببینید مشتری که وارد فروشگاه شما میشه باید با استقبال خیلی خوب شما مواجه باشه و انرژی خیلی خوبی بگیره و همچنین با پیشنهاد به کمک از طرف شما مواجه باشه

      پاسخ
  2. 2

    افشین

    سلام استاد.شما خیلی با انرژی هستی استاد جان

    پاسخ
    1. 2.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود افشین عزیز.ممنون از کامنت خوبت

      پاسخ
  3. 3

    رضا

    مورد از دید مشتری به محصول نگاه کن خیلی خوب بود..البته ببخشید استاد سلام.

    پاسخ
    1. 3.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود رضا عزیز.بله شما برای فروش محصولت نیاز داری که مشکل و درد مخاطب رو لمس کنی

      پاسخ
  4. 4

    نعیمه

    استاد سلام.شما به غیر از راه هایی که تو این مقاله نوشتید راه دیگری هم اگ هست ممنون میشم بفرمایید

    پاسخ
    1. 4.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود نعیمه عزیز.بله راه های زیادی هستش که شما میتونید با تهیه دوره آموزشی راز تبلیغ نویسی میلیاردی فرساد صفوی تمام نکات مربوط به فروش هر نوع محصولی رو فرا بگیرید و همچنین با تبلیغ نویسی مدرن و ۷ مرحله ای که آموزش داده شده میتونید بهتربن تاثیر رو بر مخاطب بگذارید و فروش عالی رو تجربه کنید.

      پاسخ
  5. 5

    میترا

    استاد صفوی به جرعت میگم شما واقعا عالی هستید

    پاسخ
    1. 5.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود میترا عزیز ممنونم بابت کامنت خوب شما

      پاسخ
  6. 6

    منصوره

    استاد میشه مورد به اسم صدا زدن مشتری رو بیشتر توضیح بدید مثلا من که اسم مشتری رو نمیدونم چیکار کنم؟؟؟؟؟

    پاسخ
    1. 6.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود منصوره عزیز.میتونید به آنها اگر خانم هستند مثلا بگید عزیزم ، خانمم و.. و با این جملات احساسی مخاطب احساس راحتی میکنه و یواش یواش مسیر دوستی و صمیمیت ایجاد میشه و شما میتونید اون موقع راجع به مشکلش و محصولت باهاش صحبت کنی و خیلی راحت محصولت رو بفروشی.البته یادتون باشه که محصول عالی داشته باشید.

      پاسخ
  7. 7

    علی

    استاد شما نکات واقعا خیلی حرفه ای رو میگید واقعا ممنونم

    پاسخ
    1. 7.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود علی عزیز ممنون بابت کامنت خوبت

      پاسخ
  8. 8

    مرتضی

    استاد میشه مورد فیس تو فیس قرار نگیر رو بیشتر توضیح بدید؟؟؟

    پاسخ
    1. 8.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود مرتضی عزیز بله حتما.زمانیکه مشتری وارد مغازه یا فروشگاه تون شد سعی کنید با چهره ای مثبت و با انرژی باهاش برخورد کنید و ازش بپرسید چی نیاز دارید؟چجوری میتونم کمکتون کنم؟ و بعد همراه با مشتری باهم برید و محصول رو تحویل مشتری بدید.ربات نباشید..امیدوارم متوجه شده باشید

      پاسخ
  9. 9

    آرزو

    استاد مشتری ها رو گیج کردن یعنی چجوری؟؟؟

    پاسخ
    1. 9.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود آرزو عزیز..ببینید سعی کنید قیمت های مختلف داشته باشید واسه محصولاتتون و تمام قیمت ها رو به مشتری بگید.. توی فروشگاه تون تبلیغات انجام بدید کلا سعی کنید فروشگاه خیلی شیک و تمیز داشته باشید این خودش باعث میشه مشتری از کسب و کار شما خوشش بیاد..البته فراموش نکنید که محصول تون واقعا سعی کنید عالی باشه

      پاسخ
  10. 10

    محمد رضا

    باز هم مثل همیشه عالی هستی استاد جان

    پاسخ
    1. 10.1

      فرساد صفوی | مدیر وب سایت

      درود محمد رضا عزیز ممنون از کامنت خوبت

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.